Nothing to see here, move along... (it's about payment methods if you're living in The Netherlands) Hoe zit dat met betaalmethoden enzo? Ik zie regelmatig de termen Money order, Check, Transfer e.d. maar als ik naar m'n 'bank' ga (Postbank) dan lachen ze me nog net niet uit. En bij de ABN AMRO kan ik wel check aanvragen, maar dat duurt lang en is duur. En PayPal werkt ook niet altijd, soms is een Credit Card nodig verbonden aan je PayPal account. Kortom, geen Credit Card, geen deal lijkt het wel. Hebben jullie ervaring met verschillende betalingsmogelijkheden of hebben jullie allemaal een Credit Card? En sturen jullie wel eens cash? Als student is het lastig om een Credit Card te krijgen. En ik wil er ook eigenlijk geen, want voor ik het weet zit ik aan m'n limiet...
Board rules govern posts must be in English, for future reference. The odd bit is ok, but whole posts aren't allowed. 'i mo ffair ai Areithiais i mewn Cymraeg achos non Cymraeg areithwyr!
lol Tach, According to mircosoft welsh language doesnt exist as less then a million people speak it... btw did you sany something about non welsh speakers?
Yeah but according to Microsoft, the following word is spelt "correctly": Color And I said (in very rough Welsh): "It's not fair to non Welsh speakers if I speak in Welsh!" Oh and, Linux let's you install it in Welsh! take that M$ muddaflumpers!
Color is spelled correctly for US releases of software - maybe it's a bug in your version if it doesn't include the u? :smt043 BTW, before anyone gets going on the spelled/spelt thing, I think this should be posted: ;-) :-D
Weet je wat ik wil, een opblaaskrokodil. Om in de zee te drijven, tussen de lekkere wijzen. Oh-ho (tra la la , la la, tra la la la la!!) :drinkers: :smt023 :smt023
lol i see some board members have been watching a certain flash movie with w certain dutch song, i'll tell you in adavance that the translation is crap :smt023 And assembler your sentence is almost right it's "ik ben te sexy" not "teveel sexy" that's a litteral translation :smt023
Well, instead of quabbling about our beautiful language, I shall attempt to answer the guy's question (in Dutch if you don't mind). Ik zat eerst met hetzelfde probleem tot ik het zo strontziek werd dat ik maar een creditcard heb genomen, een Student Card van de Postbank voor een zeer schraal bedrag (iets van 20e per jaar ofzo). Oke, ik mag maar 1000 euro per maand uitgeven ermee maar dat is niet zo'n probleem Die creditcard heb ik vervolgens verbonden aan mijn Paypal-account en dat werkt 99% van de tijd, een enkele keer kan iemand geen creditcard-betalingen via Paypal ontvangen (waarom? geen idee), dan maak ik het over naar een rekening van Paypal (in Nederland) en dan komt het gewoon op mijn PP-account. Wat je trouwens ook nog kan doen, is Western Union (bij de Postbank) of Moneygram (in de stad bij van die belwinkels), maar da's duur en traag.
I think the point of the flash was to be nonsensical, 'translating' the Dutch into English words that sounded alike. French Erotic Film, an old blue Scot called Dill a windy shaky driver, doesn't look like a MacGuyver A-Oh! La lala la laaa, la lala lalaaa....
om daar even op aan te vullen: je kan vervolgens ook money order betalingen doen via www.bidbay.com. een creditcard is gewoon vereist als je tegenwoordig wil betalen..