1. There have been major changes to the marketplace rules. Please read them again. The biggest changes involve image hosting, originality of items, and the number of infractions before ban. By dismissing this notification, you acknowledge awareness about the new guidelines.

[WTB] Limited Consoles

Discussion in 'Want to Buy Requests (WTB)' started by Sp!nz, Jun 6, 2011.

1. Sp!nz

Sp!nz Spirited Member

Hello ,

It's been a long time i'm watching over this forum and until now i didn't need to put requests.

Unfortunately i got hard times some years ago and i should sell a part of my consoles collections.

Now everything is resolved , i'm ready to hunt them one more time.

You can get visual of consoles i'm looking for and other items at this page (not updated yet) but my priorities are :

-Saturn Toy'r Us Sonic Edition
    -Dreamcast Milka
    -Dreamcast Toyota
    -Dreamcast Pearl Pink
    -Dreamcast Sonic 10th Anniversary
    -Dreamcast Bio Hazard S.T.A.R.S
    -Katana
    -Game Cube Final Fantasy Crystal Chronicles
    -Xbox Panzer Dragoon Orta
    -Xbox 360 Simpsons
    -Xbox 360 Darksiders
    -Xbox 360 Ninja Gaiden
    -Xbox 360 Bayonetta
    -Ps3 Bayonetta

Of course , they have to be complete and in excellent to new condition :)

Thanks ,

Stand-By

Best Regards , Sp!nz

Last edited: Jun 30, 2011
  2. cyberguile

cyberguile Dauntless Member

3. Sp!nz

Sp!nz Spirited Member

répondu :)

4. kaori30

kaori30 Peppy Member

Xbox 360 Bayonetta
    ca va etre dur je pense la !

5. Petit-Prince

Petit-Prince Robust Member

Hello, peux tu m'envoyer par mp ce que tu proposes pour les modèles suivants:
    -Saturn Toy'r Us Sonic Edition
    -Dreamcast Milka
    -Dreamcast Toyota
    -Dreamcast Sonic 10th Anniversary
    -Nintendo 64 Midnight Blue
    -Game Cube Final Fantasy Crystal Chronicles
    -Xbox 360 Simpsons

6. Sp!nz

Sp!nz Spirited Member

Je sais mais qui ne tente rien n'a rien et je suis bien placé pour le savoir huhu , par contre oui si je veux avoir une chance de la trouver elle et son homologue va falloir que j'ouvre des annonces côté Japon également car depuis le comi con je ne sais vraiment pas ce qu'elle est devenue , parallèlement je nourris l'espoir de me chopper un full kit Kunio Kun Dodgeball Tournament , si mes souvenirs sont bons il en reste que 3 sur le marché , les autres sont gardés précieusement par des enseignes , comme quoi , comme tu vois l'espoir fait vivre :D

Par contre je vais devoir mettre mon annonce en stand-by pour le moment , j'ai fait affaire pour un objet d'un tout autre gabarit :love2:

J'en profite pour dire que ca fait du bien de constater qu'on est pas seul à nourrir une passion indéfectible pour les jeux-vidéo , je scrute le forum Limited depuis son ouverture (malheureusement jamais eu le temps d'intervenir avec l'ouverture de mon blog qui a suivi) après avoir déserté de Gamopat pour son ambiance qui ne me convenait plus , faut croire qu'on a des atomes crochues et qu'on aime tout les trois les belles choses , en ce qui me concerne je suis plutôt axé import :)

Ps : Lim , t'as réservé la Ps3 Xilia ?

Last edited: Jun 12, 2011
  7. Petit-Prince

Non, pas réservée, et puis, ça sera encore une fausse limited à x milliers d'exemplaires.

8. kaori30

kaori30 Peppy Member

mouai au japon je pense pas qu elle y soit !
    elle as était gagner par un americain je croit !
    de toute maniére elle finiras sur ebay a quelques milliers d euro donc ...

9. Sp!nz

Sp!nz Spirited Member

Oui , aucune mention indiquant une quantité limitée contrairement à la Ryu Ga Gotoku , ca va être la même histoire que la majorité des consoles , la plus fraîche étant celle des dernières PSP Dissidia dont la demande est retombée comme un soufflet...

Imo , ca se trouvera pour 30000 Yens Mint à Akiba mais je la trouve vraiment jolie

Merci pour l'info , reste à apprécier le tarif potentiellement exagéré pour mailer le vendeur après le bide de sa vente

Sinon y'a des rumeurs qui courent concernant une éventuelle Wii couleur jaune citron :shrug: probablement pour écouler les derniers stocks vu qu'elle entre en fin de vie

10. kaori30

kaori30 Peppy Member

je pense que sur ebay la bayonetta atteindrais 3-4000 euros sans souci avec des vendeurs serieux
    de toute facon si elle es trouvable a un prix correct elle seras pour moi ;)

Last edited: Jun 13, 2011
  11. Sp!nz

Sp!nz Spirited Member

Vu le peu de temps que j'ai à consacrer à mes recherches en ce moment c'est bien possible , encore faut-il qu'elle refasse surface durant ce laps de temps :p

Last edited: Jun 13, 2011
  12. Petit-Prince

On va se faire taper dessus à parler français lol

13. Juste

Juste Fiery Member

What is Super Famicom Yoshihiro Togashi?

14. Sp!nz

Sp!nz Spirited Member

I don't have the website in this computer bookmark's (at home)

At first i thought it was just a poor used famicom with cardass kind of sticker on it with Hunter x Hunter or YuYu Hakusho characters but the cutting of this "sticker" fits perfectly around cartridge slot.

After reading on the concerned post based on my japanese (that i speak well but read approximately so i also used google translate) it looks it was not a regular Super Famicom.

I'm still searching some infos about it to confirm this eventuality but i have listed if by any chance someone knows more , sorry for the mess.

Last edited: Jun 14, 2011
  15. Juste

Juste Fiery Member

Thank you for helping.

I think I have seen one like that in the past, too. Though now, I cannot remember what game it was about, and sticker was just on the top part (not around cartridge slot). But without campaign details I think it is hard to say if real item or not. :(

16. Sp!nz

Sp!nz Spirited Member

I supposed that because lot of symbols and charity destinated to help Fukushima victims have been created , i have to know more about it.

This is the best part of a collector to hunter some infos about an unknown item :D.

sonicdude10
Draft saved Draft deleted
Insert every image as a...
  1.  0%

Share This Page